-
CYR010120412 Cyrix-Li-ct 12/24V-120A Inteligentny łącznik akumulatorów litowo jonowych
CYR010120412 Cyrix-Li-ct 12/24V-120A Inteligentny łącznik akumulatorów litowo jonowych
Czas realizacji zamówienia do | 30 dni |
Cena przesyłki | 13 |
Dostępność | Brak towaru 0 szt. |
Waga | 0.11 kg |
Victron Energy | |
Kod kreskowy | |
EAN |
Zamówienie telefoniczne: 583403689
Zostaw telefon |
CYR010120412 Cyrix-Li-ct 12/24V-120A Inteligentny łącznik akumulatorów litowo jonowych
Przełącznik akumulatorów cyrix to sterowany mikroprocesorem przekaźnik do dużych obciążeń, który automatycznie łączy akumulatory równolegle, kiedy jeden z nich osiągnie wstępnie zadane napięcie (oznaczające, że akumulator jest właśnie ładowany), i rozłącza, kiedy napięcie spadnie poniżej poziomu napięcia konserwacyjnego (oznaczającego, że jeden lub kilka akumulatorów jest w trakcie rozładowywania). Przełączniki akumulatorów cyrix stanowią doskonałą alternatywę dla odłączników diodowych. Ich główną cechą jest praktyczny brak strat napięcia, co sprawia, że napięcie wyjściowe alternatorów lub ładowarek nie wymaga zwiększania.
Akumulator LiFePO4: zapobieganie zbyt niskiemu napięciu ogniwa, przepięciu i nadmiernej temperaturze
Pierwszą linią ochrony jest równoważenie komórek. Wszystkie akumulatory Victron LiFePO4 mają zintegrowane równoważenie ogniw.
Druga linia ochrony składa się z:
- wyłączenia obciążenia w przypadku zbliżającego się zaniku napięcia w ogniwie, oraz
- wyłączenia lub zmniejszenia prądu ładowania w przypadku grożącego przepięcia ogniwa, wysokiej temperatury (>50°C) lub niskiej temperatury (<0°C).
VE.Bus BMS jest rdzeniem drugiej linii zabezpieczającej. Jednak nie wszystkimi obciążeniami lub ładowarkami można sterować bezpośrednio za pomocą VE.Bus BMS. W celu wyłączenia takich obciążeń lub ładowarek dostępnych jest kilka sterowanych przełączników Cyrix VE.Bus BMS.
Cyrix-Li-ct
Funkcjonalność Cyrix-Li-ct jest analogiczna do Cyrix-ct.
Cyrix-Li-ct połączy równolegle kwasowo-ołowiowy akumulator rozruchowy i akumulator LiFePO4:
- jeśli wyjście Charge Disconnect w VE.Bus BMS jest w stanie wysokim, oraz
- jeśli wykryje 13,4 V (odp. 26,8 V) lub więcej na jednym z zacisków zasilania.
Cyrix natychmiast się wyłączy:
- kiedy jego wyjście sterujące staje się swobodne, sygnalizując przepięcie ogniwa lub przegrzanie ogniwa i/lub
- gdy napięcie akumulatora spadnie poniżej 13,2V.
Funkcja wspomagania startu: krótki ujemny impuls zamknie przekaźnik na 30 sekund.
Wbudowany tłumik napięcia przejściowego ograniczy skok napięcia, który może wystąpić, gdy Cyrix nagle się rozłączy z powodu przepięcia ogniwa lub nadmiernej temperatury.
Specyfikacja techniczna
Specyfikacja ogólna | |
---|---|
Prąd ciągły i zdolność rozłączania przy 12V lub 24V | 120A |
Zdolność rozłączania przy 48V | n.a. |
Wejście sterujące | Cyrix włączy się, gdy wejście sterujące będzie wysokie (odpowiednie Napięcie Akumulatora); Cyrix wyłączy się, gdy wejście sterujące pozostanie wolnopływające lub opuszczone niżej |
Podłączenie napięcia | W systemach 12V: 13,4V < V < 13,7V: 120 s; 13,7V < V < 13,9V: 30 s; V > 13,9V: 4 s W systemach 24V: 26,8V < V < 27,4V: 120 s; 27,4V < V < 27,8V: 30 s; V > 27,8V: 4 s |
Odłączenie napięcia | W systemach 12V: 13,3V; < V < 13,2V: 10 s V < 13,2V: natychmiast W systemach 24V: 26,6V < V < 26,4V: 10 s; V < 26,4V: natychmiast |
Pobór prądu po otwarciu | <4 mA |
Kategoria ochrony | IP54 |
Waga | 0,11 kg |
Wymiary wys. x szer. x głeb. w mm | 46 x 46 x 80 |
Do pobrania
- Producenci