• CYR020120430 Cyrix-Li-charge 24/48V-120A Inteligentny łącznik akumulatorów litowo-jonowych

Symbol: CYR020120430

CYR020120430 Cyrix-Li-charge 24/48V-120A Inteligentny łącznik akumulatorów litowo-jonowych

443.00
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 24 godziny
Cena przesyłki 13
Odbiór osobisty 0
Paczkomaty InPost 13
Kurier InPost płatność z góry 17
Kurier InPost za pobraniem 19
Kurier 24
Kurier (Pobranie) 30
Dostępność Mało
Waga 0.11 kg
Victron Energy

Zamówienie telefoniczne: 583403689

Zostaw telefon

CYR020120430 Cyrix-Li-charge 24/48V-120A Inteligentny łącznik akumulatorów litowo-jonowych

Przełącznik akumulatorów Cyrix to sterowany mikroprocesorem przekaźnik do dużych obciążeń, który automatycznie łączy akumulatory równolegle, kiedy jeden z nich osiągnie wstępnie zadane napięcie (oznaczające, że akumulator jest właśnie ładowany), i rozłącza, kiedy napięcie spadnie poniżej poziomu napięcia konserwacyjnego (oznaczającego, że jeden lub kilka akumulatorów jest w trakcie rozładowywania). Przełączniki akumulatorów Cyrix stanowią doskonałą alternatywę dla odłączników diodowych. Ich główną cechą jest praktyczny brak strat napięcia, co sprawia, że napięcie wyjściowe alternatorów lub ładowarek nie wymaga zwiększania.

Akumulator LiFePO4: zapobieganie zbyt niskiemu napięciu ogniwa, przepięciu i nadmiernej temperaturze

Pierwszą linią ochrony jest równoważenie komórek. Wszystkie akumulatory Victron LiFePO4 mają zintegrowane równoważenie ogniw.

Druga linia ochrony składa się z:

  • wyłączenia obciążenia w przypadku zbliżającego się zaniku napięcia w ogniwie, oraz
  • wyłączenia lub zmniejszenia prądu ładowania w przypadku grożącego przepięcia ogniwa, wysokiej temperatury (>50°C) lub niskiej temperatury (<0°C).

VE.Bus BMS jest rdzeniem drugiej linii zabezpieczającej. Jednak nie wszystkimi obciążeniami lub ładowarkami można sterować bezpośrednio za pomocą VE.Bus BMS. W celu wyłączenia takich obciążeń lub ładowarek dostępnych jest kilka sterowanych przełączników Cyrix VE.Bus BMS.

Cyrix-Li-Charge

Cyrix-Li-Charge podłączy ładowarkę z 3-sekundowym opóźnieniem:

  • jeśli wyjście odłączenia ładowania VE.Bus BMS jest wysokie, oraz
  • jeśli wykryje 13,0 V (odp. 26,0 V lub 52,0 V) lub więcej na zacisku przyłączeniowym ładowarki akumulatora, oraz
  • jeśli wykryje 2 V lub więcej na zacisku akumulatora (Cyrix pozostanie otwarty, jeśli nie zostanie podłączony do akumulatora).

Cyrix-Li-Charge odłączy się natychmiast, gdy jego wejście sterujące stanie się swobodne, sygnalizując przepięcie lub temperaturę ogniwa.

Ogólnie rzecz biorąc, alarm przepięcia ogniwa zostanie zresetowany wkrótce po zatrzymaniu ładowania. Następnie Cyrix ponownie podłączy ładowarkę po 3 sekundach opóźnienia.

Gdy Cyrix-Li-Charge jest włączony (ładowarka podłączona do akumulatora), wyłączy się po 1 godzinie, aby sprawdzić, czy ładowarka jest nadal włączona.

Jeśli po wyłączeniu Cyrix napięcie wyjściowe ładowarki natychmiast wzrośnie do 13,0 V lub więcej, Cyrix włączy się ponownie z 3-sekundowym opóźnieniem.

Uwaga: W przypadku zerowego prądu rozładowania lub małego prądu rozładowania, Cyrix nie rozłączy się krótko po wyłączeniu i/lub odłączeniu ładowarki, ponieważ napięcie akumulatora pozostanie wyższe niż 13,5 V.

Specyfikacja techniczna

Specyfikacja ogólna
Prąd ciągły i zdolność rozłączania przy 12V lub 24V 120A
Zdolność rozłączania przy 48V 40A
Wejście sterujące Cyrix włączy się, gdy wejście sterujące będzie wysokie (odpowiednie Napięcie Akumulatora); Cyrix wyłączy się, gdy wejście sterujące pozostanie wolnopływające lub opuszczone niżej
Podłączenie napięcia 13,0 V / 26,0 V / 52,0 V
Odłączenie napięcia 11.5V < V < 11.0V: 10s; V < 10.5V: natychmiast
Pobór prądu po otwarciu <4 mA
Kategoria ochrony IP54
Waga 0,11 kg
Wymiary wys. x szer. x głeb. w mm 46 x 46 x 80

Do pobrania

Arkusz danych w j. angielskim

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie