• BPR000220400 Ochrona baterii Battery Protect 12/24V-220A

Symbol: BPR000220400

BPR000220400 Ochronnik Battery Protect 12/24V-220A

491.00
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 24 godziny
Cena przesyłki 13
Odbiór osobisty 0
Odbior osobisty bez pobrania 0
Paczkomaty InPost 13
Kurier InPost płatność z góry 17
Kurier InPost za pobraniem 19
Kurier 24
Kurier (Pobranie) 30
Dostępność Mało
Waga 0.15 kg
Victron Energy

Zamówienie telefoniczne: 583403689

Zostaw telefon

BPR000220400 Ochronnik Battery Protect 12/24V-220A

Zabezpieczenie akumulatorów BatteryProtect odłączają akumulator od mniej ważnych odbiorników przed jego całkowitym rozładowaniem (które może spowodować uszkodzenie akumulatora) lub zanim moc akumulatora spadnie poniżej poziomu umożliwiającego rozruch silnika.

Ochronnik akumulatorów BatteryProtect jest urządzeniem jednokierunkowym. Prąd przesyła tylko w jednym kierunku, zatem płynie on albo do odbiornika, albo z urządzenia ładującego, lecz nie w obydwu kierunkach jednocześnie. Poza tym, prąd może płynąć tylko z zacisku akumulatora Battery do zacisku odbiornika energii Load. W przypadku użycia z odbiornikiem energii, akumulator łączy się z zaciskiem Battery (Akumulator), natomiast w przypadku użycia z ładowarką, to właśnie ona łączy się z zaciskiem Battery.

BatteryProtect nie jest przeznaczony do prądów wstecznych ze źródeł ładowania.

Cechy i zalety

Automatyczny zakres 12/24 V

BatteryProtect automatycznie wykrywa napięcie systemu.

Łatwe programowanie

BatteryProtect można ustawić tak, aby włączał się / wyłączał przy kilku różnych napięciach.

Wyświetlacz siedmiosegmentowy wskaże, które ustawienie zostało wybrane.

Specjalne ustawienie dla akumulatorów litowo-jonowych

W tym trybie BatteryProtect może być sterowany przez VE.Bus BMS.

Bardzo niski pobór prądu

Ma to znaczenie w przypadku akumulatorów litowo-jonowych, zwłaszcza po wyłączeniu przy niskim napięciu. Więcej informacji można znaleźć w arkuszu danych dotyczących akumulatorów litowo-jonowych oraz w instrukcji obsługi VE.Bus BMS.

Ochrona przed wysokim napięciem

Aby zapobiec uszkodzeniom wrażliwych obciążeń z powodu przepięcia, obciążenie jest odłączane, gdy napięcie DC przekracza odpowiednio 16 V lub 32 V.

Odporny na zapłon

Żadnych przekaźników, tylko przełączniki MOSFET, a więc brak iskier.

Opóźnione wyjście alarmowe

Wyjście alarmowe jest aktywowane, jeśli napięcie akumulatora spadnie poniżej ustawionego poziomu odłączenia na dłużej niż 12 sekund. W związku z tym uruchomienie silnika nie uruchomi alarmu. Wyjście alarmowe to odporne na zwarcie wyjście typu otwarty kolektor do szyny ujemnej (minus), max. prąd 50 mA. Wyjście alarmowe jest zwykle używane do aktywacji brzęczyka, diody LED lub przekaźnika.

Opóźnione odłączenie obciążenia i opóźnione ponowne podłączenie

Obciążenie zostanie odłączone 90 sekund po aktywacji alarmu. Jeżeli w tym czasie napięcie akumulatora ponownie wzrośnie do wartości progowej podłączenia (np. po uruchomieniu silnika), obciążenie nie zostanie odłączone.

Obciążenie zostanie ponownie podłączone 30 sekund po tym, jak napięcie akumulatora wzrośnie powyżej ustawionego napięcia ponownego podłączenia.

Specyfikacja techniczna

Parametry / Model BP-65 BP-100 BP-220
Stałe obciążenie prądowe [A] 65 A 100 A 220 A
Prąd szczytowy [A] 300 A 600 A 600 A
Zakres napięć wejściowych [V] 6 - 35 V DC
Pobór prądu [mA] 1.5 mA (w trakcie pracy) 0.6 mA w stanie wyłączonym lub przy wyłączeniu wskutek niskiego napięcia
Opóźnienie wyjścia alarmu 12 sekund
Maksymalne obciążenie na wyjściu alarmu 50 mA zabezpieczenie przed zwarciem
Opóźnienie ponownego podłączenia odbiornika 30 s
Opóźnienie rozłączenia obciążenia 90 sekund (natychmiast w przypadku wyzwolenia przez ochronnik VE.Bus BMS)
Założenia progowe Rozłączenie: 10,5 V lub 21 V Załączenie:12 V lub 24 V
Waga [kg] 0,2 kg 0,5 kg 0,8 kg
Wymiary [WxSzxG] [mm] 40x48x106 mm 59x42x115 mm 62x123x120 mm

Do pobrania

Instrukcja w j. angielskim (plik PDF): Ikona pdf

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie