-
BPR110022000 Smart BatteryProtect 12/24V-100A
Wysyłka w ciągu | 24 godziny |
Cena przesyłki | 13 |
Dostępność | Mało 1 szt. |
Waga | 0.15 kg |
Victron Energy | |
Kod kreskowy | |
EAN |
Zamówienie telefoniczne: 583403689
Zostaw telefon |
BPR110022000 Smart BatteryProtect 12/24V-100A
Przełącznik Wł./wył. systemu
Wymiary: 59 x 42 x 115 mm
Chroni akumulator przed nadmiernym rozładowaniem, a wejście wł. / wył. może być użyte jako przełącznik Wł. / Wył. systemu.
Smart BatteryProtect odłącza akumulator od nieistotnych obciążeń, zanim zostanie całkowicie rozładowany (co mogłoby uszkodzić akumulator) lub zanim zabraknie mocy do uruchomienia silnika.
Bluetooth: łatwe programowanie
Podczas korzystania z Bluetooth do programowania Smart BatteryProtect można ustawić wszelkie wymagane poziomy włączania / wyłączania. Alternatywnie można ustawić jeden z dziewięciu wstępnie zdefiniowanych poziomów włączania / wyłączania za pomocą pinu do programowania (zob. instrukcja).
W razie potrzeby Bluetooth można wyłączyć.
Smart BatteryProtect nie jest przeznaczony do prądów zwrotnych ze źródeł ładowania.
Automatyczne ustawianie zakresu 12/24 V.
Smart BatteryProtect automatycznie wykrywa napięcie systemowe tylko raz.
Specjalne ustawienie dla akumulatorów litowo-jonowych
W tym trybie BatteryProtect może być kontrolowany przez VE.Bus BMS.
Uwaga: BatteryProtect może być również używany jako przerywacz ładowania pomiędzy ładowarką a akumulatorem litowo-jonowym. Zob. schemat połączeń w instrukcji
Ultra niski pobór prądu
Jest to ważne w przypadku akumulatorów litowo-jonowych, zwłaszcza po wyłączeniu niskiego napięcia. Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z arkuszem danych baterii litowo-jonowej i instrukcją VE.Bus BMS.
Ochrona przed wysokim napięciem
Aby zapobiec uszkodzeniu wrażliwych obciążeń z powodu przepięcia, obciążenie jest odłączane, gdy napięcie DC przekroczy odpowiednio 16,3 V lub 32,6 V
Odporność na zapłon
Brak przekaźników, zamiast nich przełączniki MOSFET, a zatem brak iskier.
Opóźnione wyjście alarmu
Wyjście alarmu zostanie aktywowane, jeśli napięcie akumulatora spadnie poniżej ustalonego poziomu odłączenia przez ponad 12 sekund. Uruchomienie silnika nie uruchomi zatem alarmu. Wyjście alarmu jest odpornym na zwarcie wyjściem z otwartym kolektorem na szynę ujemną (minus), max. prąd 50 mA. Wyjście alarmu jest zwykle używane do aktywacji brzęczyka, diody LED lub przekaźnika.
Opóźnione odłączenie obciążenia i opóźnione ponowne połączenie
Obciążenie zostanie odłączone 90 sekund po spadku napięcia akumulatora poniżej ustalonego poziomu. Jeśli napięcie akumulatora wzrośnie ponownie do progu podłączenia w tym czasie (na przykład po uruchomieniu silnika), obciążenie nie zostanie odłączone.
Obciążenie zostanie ponownie podłączone 30 sekund po tym, jak napięcie akumulatora wzrośnie do wartości większej niż wstępnie ustawione napięcie ponownego podłączenia.
Specyfikacja techniczna
Specyfikacja ogólna | |
---|---|
Maksymalny ciągły prąd obciążenia * | 100A |
Prąd szczytowy (podczas 30 sekund) | 600A |
Zakres napięcia pracy | 6 –35V |
Pobór prądu | BLE On: Gdy jest włączone: 1,4 mA; Gdy jest wyłączone lub wyłączenie niskiego napięcia: 0,9 mA BLE Off: Gdy jest włączone: 1,2 mA; Gdy jest wyłączone lub wyłączenie niskiego napięcia: 0,7 mA |
Opóźnienie wyjścia alarmu | 12 sekund |
Maksymalny ładunek na wyjściu alarmu | 50 mA (odporny na zwarcie) |
Opóźnienie rozłączenia ładunku | 90 sekund (natycmiastowe, gdy zostanei wyzwolone przez VE.Bus BMS) |
Opóźnienie ponownego podłączenia ładunku | 30 sekund |
Domyślne progi | Odłączanie: 10,5V or 21V; Załączanie: 12V lub 24V |
Zakres temperatur pracy | Pełne obciążenie: -40°C do +40°C (do 60% obciążenia nominalnego przy 50°C) |
Oszacowanie IP | Elektronika: IP67 (zalana); Połączenia: IP00 |
Połączenie | M6 |
Waga | 0,5 kg |
Wymiary (wys. x szer. x głęb.) | 59 x 42 x 115 mm |
* BatteryProtect nie jest przeznaczony do prądów zwrotnych ze źródeł ładowania
Do pobrania:
Instrukcja w j. angielskim - Smart BatteryProtect (plik PDF):
- Producenci