-
BPR000220400 Ochrona baterii Battery Protect 12/24V-220A
Wysyłka w ciągu | 24 godziny |
Cena przesyłki | 13 |
Dostępność | Mało 1 szt. |
Waga | 0.15 kg |
Victron Energy | |
Kod kreskowy | |
EAN |
Zamówienie telefoniczne: 583403689
Zostaw telefon |
BPR000220400 Ochronnik Battery Protect 12/24V-220A
Zabezpieczenie akumulatorów BatteryProtect odłączają akumulator od mniej ważnych odbiorników przed jego całkowitym rozładowaniem (które może spowodować uszkodzenie akumulatora) lub zanim moc akumulatora spadnie poniżej poziomu umożliwiającego rozruch silnika.
Ochronnik akumulatorów BatteryProtect jest urządzeniem jednokierunkowym. Prąd przesyła tylko w jednym kierunku, zatem płynie on albo do odbiornika, albo z urządzenia ładującego, lecz nie w obydwu kierunkach jednocześnie. Poza tym, prąd może płynąć tylko z zacisku akumulatora Battery do zacisku odbiornika energii Load. W przypadku użycia z odbiornikiem energii, akumulator łączy się z zaciskiem Battery (Akumulator), natomiast w przypadku użycia z ładowarką, to właśnie ona łączy się z zaciskiem Battery.
BatteryProtect nie jest przeznaczony do prądów wstecznych ze źródeł ładowania.
Cechy i zalety
Automatyczny zakres 12/24 V
BatteryProtect automatycznie wykrywa napięcie systemu.
Łatwe programowanie
BatteryProtect można ustawić tak, aby włączał się / wyłączał przy kilku różnych napięciach.
Wyświetlacz siedmiosegmentowy wskaże, które ustawienie zostało wybrane.
Specjalne ustawienie dla akumulatorów litowo-jonowych
W tym trybie BatteryProtect może być sterowany przez VE.Bus BMS.
Bardzo niski pobór prądu
Ma to znaczenie w przypadku akumulatorów litowo-jonowych, zwłaszcza po wyłączeniu przy niskim napięciu. Więcej informacji można znaleźć w arkuszu danych dotyczących akumulatorów litowo-jonowych oraz w instrukcji obsługi VE.Bus BMS.
Ochrona przed wysokim napięciem
Aby zapobiec uszkodzeniom wrażliwych obciążeń z powodu przepięcia, obciążenie jest odłączane, gdy napięcie DC przekracza odpowiednio 16 V lub 32 V.
Odporny na zapłon
Żadnych przekaźników, tylko przełączniki MOSFET, a więc brak iskier.
Opóźnione wyjście alarmowe
Wyjście alarmowe jest aktywowane, jeśli napięcie akumulatora spadnie poniżej ustawionego poziomu odłączenia na dłużej niż 12 sekund. W związku z tym uruchomienie silnika nie uruchomi alarmu. Wyjście alarmowe to odporne na zwarcie wyjście typu otwarty kolektor do szyny ujemnej (minus), max. prąd 50 mA. Wyjście alarmowe jest zwykle używane do aktywacji brzęczyka, diody LED lub przekaźnika.
Opóźnione odłączenie obciążenia i opóźnione ponowne podłączenie
Obciążenie zostanie odłączone 90 sekund po aktywacji alarmu. Jeżeli w tym czasie napięcie akumulatora ponownie wzrośnie do wartości progowej podłączenia (np. po uruchomieniu silnika), obciążenie nie zostanie odłączone.
Obciążenie zostanie ponownie podłączone 30 sekund po tym, jak napięcie akumulatora wzrośnie powyżej ustawionego napięcia ponownego podłączenia.
Specyfikacja techniczna
Parametry / Model | BP-65 | BP-100 | BP-220 |
---|---|---|---|
Stałe obciążenie prądowe [A] | 65 A | 100 A | 220 A |
Prąd szczytowy [A] | 300 A | 600 A | 600 A |
Zakres napięć wejściowych [V] | 6 - 35 V DC | ||
Pobór prądu [mA] | 1.5 mA (w trakcie pracy) 0.6 mA w stanie wyłączonym lub przy wyłączeniu wskutek niskiego napięcia | ||
Opóźnienie wyjścia alarmu | 12 sekund | ||
Maksymalne obciążenie na wyjściu alarmu | 50 mA zabezpieczenie przed zwarciem | ||
Opóźnienie ponownego podłączenia odbiornika | 30 s | ||
Opóźnienie rozłączenia obciążenia | 90 sekund (natychmiast w przypadku wyzwolenia przez ochronnik VE.Bus BMS) | ||
Założenia progowe | Rozłączenie: 10,5 V lub 21 V Załączenie:12 V lub 24 V | ||
Waga [kg] | 0,2 kg | 0,5 kg | 0,8 kg |
Wymiary [WxSzxG] [mm] | 40x48x106 mm | 59x42x115 mm | 62x123x120 mm |
Do pobrania
- Producenci