• BMS300200200 System zarządzania bateriami VE.Bus BMS V2

Symbol: BMS300200200

BMS300200200 System zarządzania bateriami VE.Bus BMS V2

909.00
szt. Do przechowalni
Czas realizacji zamówienia do 30 dni
Cena przesyłki 13
Odbiór osobisty 0
Paczkomaty InPost 13
Kurier InPost płatność z góry 17
Kurier InPost za pobraniem 19
Kurier 24
Kurier (Pobranie) 30
Dostępność Brak towaru
Waga 0.12 kg
Victron Energy

Zamówienie telefoniczne: 583403689

Zostaw telefon

BMS300200200 System zarządzania bateriami VE.Bus BMS V2

BMS300200000 System zarządzania bateriami VE.Bus BMS

VE.Bus BMS i VE.Bus BMS V2 to układy zarządzania akumulatorami (BMS) zaprojektowane do obsługi jednego lub kilku akumulatorów litowych Victron Lithium Battery Smart 12,8 V lub 25,6 V (LiFePO4 lub LFP) w systemach wyposażonych w falowniki Victron lub falowniki/ładowarki z komunikacją VE.Bus. Układ tego rodzaju monitoruje i chroni akumulatory przed przepięciami i zbyt niskim napięciem każdego z ogniw, a także zbyt wysoką lub niską temperaturą.

W oparciu o stan akumulatora lub akumulatorów, BMS:

  • Generuje sygnał przedalarmowy, ostrzegając o zagrożeniu w wyniku podnapięcia w ogniwie.
  • Wstrzymuje działanie falowników VE.Bus lub falowników/ładowarek poprzez VE.Bus oraz, w przypadku podnapięcia w ogniwie, odłącza pozostałe odbiorniki energii poprzez zacisk „Odłączenie obciążenia”.
  • Wyłącza ładowanie w falownikach VE.Bus lub falownikach/ładowarkach poprzez VE.Bus oraz, w przypadku przepięcia w ogniwie, zbyt niskiej lub zbyt wysokiej temperatury, wyłącza pozostałe ładowarki przez zacisk „Przerwanie ładowania”.

W systemach bez urządzenia GX najlepiej sprawdza się „oryginalny” VE.Bus BMS.

„Kolejna generacja” VE.Bus BMS V2 oferuje dodatkowe funkcje, np.:

  • Złącza zdalnego włączenia/wyłączenia.
  • Możliwość wyłączenia ładowarek słonecznych VE.Direct i VE.Can za pomocą urządzenia GX.
  • Możliwość sterowania falownikiem/ładowarką VE.Bus z wielu urządzeń, np. Digital Multi Control, klucz sprzętowy VE.Bus Smart i/lub urządzenie GX.
  • Dodatkowe zaciski wejścia i wyjścia zasilania, które zapewniają urządzeniu GX zasilanie w przypadku wyłączenia systemu.

Specyfikacja techniczna

Specyfikacja ogólna
Zakres napięcia wejściowego 9 – 70V DC
Pobór prądu, normalna praca 10 mA (z wyłączeniem prądu odłączania obciążenia)
Pobór prądu, niskie napięcie ogniwa 2mA
Wyjście zasilania GX 1 A
Wejście Aux-in 1 A
Wyjście odłączania obciążenia Normalnie wysoki
Ograniczenie prądu źródła: 1A
Prąd upływu: 0 A (wyjście wolnego upływu)
Wyjście odłączania ładowania Normalnie wysoki
Ograniczenie prądu źródła: 10mA
Prąd upływu: 0 A (wyjście wolnego upływu)
Wyjście przedalarmu Normalnie swobodnie pływający
Wysoki (Vbat) w przypadku alarmu, max. 1A
(bez odporności na zwarcie)
Zdalne terminale Tryby użytkowania do włączania i wyłączania systemu:
a) WŁ., gdy zaciski L i H są ze sobą połączone (przełącznik lub styk przekaźnika)
b) WŁ., gdy zacisk L jest podciągnięty do minusa akumulatora (V<3,5 V)
c) WŁ., gdy zacisk H jest wysoki (2,9 V < VH < Vbat)
d) WYŁ. we wszystkich innych warunkach
Specyfikacja środowiskowa
Port komunikacyjny VE.Bus Dwa gniazda RJ45 do podłączenia do wszystkich urządzeń VE.Bus
Temperatura pracy -20 do +50°C 0 - 120°F
Wilgotność Max. 95% (bez kondensacji)
Stopień ochrony IP20
Obudowa
Materiał i kolor ABS, matowy czarny
Waga 120 g
Wymiary (wys. x szer. x głęb.) 24 x 95 x 106 mm
Standardy
Bezpieczeństwo EN 60950
Emisja EN 61000-6-3, EN 55014-1
Odporność EN 61000-6-2, EN 61000-6-1, EN 55014-2
Motoryzacyjne EN 50498

Do pobrania

Broszura VE.Bus BMS V2 w j. angielskim

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie