-
BMS300200200 System zarządzania bateriami VE.Bus BMS V2
868.00
Czas realizacji zamówienia do | 30 dni |
Cena przesyłki | 13 |
Dostępność | Brak towaru 0 szt. |
Waga | 0.12 kg |
Victron Energy | |
Kod kreskowy | |
EAN |
Zamówienie telefoniczne: 583403689
Zostaw telefon |
BMS300200200 System zarządzania bateriami VE.Bus BMS V2
BMS300200000 System zarządzania bateriami VE.Bus BMS
VE.Bus BMS i VE.Bus BMS V2 to układy zarządzania akumulatorami (BMS) zaprojektowane do obsługi jednego lub kilku akumulatorów litowych Victron Lithium Battery Smart 12,8 V lub 25,6 V (LiFePO4 lub LFP) w systemach wyposażonych w falowniki Victron lub falowniki/ładowarki z komunikacją VE.Bus. Układ tego rodzaju monitoruje i chroni akumulatory przed przepięciami i zbyt niskim napięciem każdego z ogniw, a także zbyt wysoką lub niską temperaturą.
W oparciu o stan akumulatora lub akumulatorów, BMS:
- Generuje sygnał przedalarmowy, ostrzegając o zagrożeniu w wyniku podnapięcia w ogniwie.
- Wstrzymuje działanie falowników VE.Bus lub falowników/ładowarek poprzez VE.Bus oraz, w przypadku podnapięcia w ogniwie, odłącza pozostałe odbiorniki energii poprzez zacisk „Odłączenie obciążenia”.
- Wyłącza ładowanie w falownikach VE.Bus lub falownikach/ładowarkach poprzez VE.Bus oraz, w przypadku przepięcia w ogniwie, zbyt niskiej lub zbyt wysokiej temperatury, wyłącza pozostałe ładowarki przez zacisk „Przerwanie ładowania”.
W systemach bez urządzenia GX najlepiej sprawdza się „oryginalny” VE.Bus BMS.
„Kolejna generacja” VE.Bus BMS V2 oferuje dodatkowe funkcje, np.:
- Złącza zdalnego włączenia/wyłączenia.
- Możliwość wyłączenia ładowarek słonecznych VE.Direct i VE.Can za pomocą urządzenia GX.
- Możliwość sterowania falownikiem/ładowarką VE.Bus z wielu urządzeń, np. Digital Multi Control, klucz sprzętowy VE.Bus Smart i/lub urządzenie GX.
- Dodatkowe zaciski wejścia i wyjścia zasilania, które zapewniają urządzeniu GX zasilanie w przypadku wyłączenia systemu.
Specyfikacja techniczna
Specyfikacja ogólna | |
---|---|
Zakres napięcia wejściowego | 9 – 70V DC |
Pobór prądu, normalna praca | 10 mA (z wyłączeniem prądu odłączania obciążenia) |
Pobór prądu, niskie napięcie ogniwa | 2mA |
Wyjście zasilania GX | 1 A |
Wejście Aux-in | 1 A |
Wyjście odłączania obciążenia | Normalnie wysoki Ograniczenie prądu źródła: 1A Prąd upływu: 0 A (wyjście wolnego upływu) |
Wyjście odłączania ładowania | Normalnie wysoki Ograniczenie prądu źródła: 10mA Prąd upływu: 0 A (wyjście wolnego upływu) |
Wyjście przedalarmu | Normalnie swobodnie pływający Wysoki (Vbat) w przypadku alarmu, max. 1A (bez odporności na zwarcie) |
Zdalne terminale | Tryby użytkowania do włączania i wyłączania systemu: a) WŁ., gdy zaciski L i H są ze sobą połączone (przełącznik lub styk przekaźnika) b) WŁ., gdy zacisk L jest podciągnięty do minusa akumulatora (V<3,5 V) c) WŁ., gdy zacisk H jest wysoki (2,9 V < VH < Vbat) d) WYŁ. we wszystkich innych warunkach |
Specyfikacja środowiskowa | |
Port komunikacyjny VE.Bus | Dwa gniazda RJ45 do podłączenia do wszystkich urządzeń VE.Bus |
Temperatura pracy | -20 do +50°C 0 - 120°F |
Wilgotność | Max. 95% (bez kondensacji) |
Stopień ochrony | IP20 |
Obudowa | |
Materiał i kolor | ABS, matowy czarny |
Waga | 120 g |
Wymiary (wys. x szer. x głęb.) | 24 x 95 x 106 mm |
Standardy | |
Bezpieczeństwo | EN 60950 |
Emisja | EN 61000-6-3, EN 55014-1 |
Odporność | EN 61000-6-2, EN 61000-6-1, EN 55014-2 |
Motoryzacyjne | EN 50498 |
Do pobrania
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
- Producenci