- 
      Koszyk jest pusty
- 
      x
 
						
						- 
      Koszyk jest pusty
- 
      x
- 
              BMS300200000 System zarządzania bateriami VE.Bus BMS
 
                 
               
                 
               
                 
               
                 
               
                 
               
                 
              | Czas realizacji zamówienia do | 30 dni | 
| Cena przesyłki | 0 | 
| Dostępność | Brak towaru | 
| Waga | 0.09 kg | 
| Victron Energy | |
| Kod kreskowy | |
| EAN | |
Zamówienie telefoniczne: 583403689
| Zostaw telefon | 
BMS300200000 System zarządzania bateriami VE.Bus BMS
VE.Bus BMS i VE.Bus BMS V2 to układy zarządzania akumulatorami (BMS) zaprojektowane do obsługi jednego lub kilku akumulatorów litowych Victron Lithium Battery Smart 12,8 V lub 25,6 V (LiFePO4 lub LFP) w systemach wyposażonych w falowniki Victron lub falowniki/ładowarki z komunikacją VE.Bus. Układ tego rodzaju monitoruje i chroni akumulatory przed przepięciami i zbyt niskim napięciem każdego z ogniw, a także zbyt wysoką lub niską temperaturą.
W oparciu o stan akumulatora lub akumulatorów, BMS:
- Generuje sygnał przedalarmowy, ostrzegając o zagrożeniu w wyniku podnapięcia w ogniwie.
- Wstrzymuje działanie falowników VE.Bus lub falowników/ładowarek poprzez VE.Bus oraz, w przypadku podnapięcia w ogniwie, odłącza pozostałe odbiorniki energii poprzez zacisk „Odłączenie obciążenia”.
- Wyłącza ładowanie w falownikach VE.Bus lub falownikach/ładowarkach poprzez VE.Bus oraz, w przypadku przepięcia w ogniwie, zbyt niskiej lub zbyt wysokiej temperatury, wyłącza pozostałe ładowarki przez zacisk „Przerwanie ładowania”.
W systemach bez urządzenia GX najlepiej sprawdza się „oryginalny” VE.Bus BMS.
„Kolejna generacja” VE.Bus BMS V2 oferuje dodatkowe funkcje, np.:
- Złącza zdalnego włączenia/wyłączenia.
- Możliwość wyłączenia ładowarek słonecznych VE.Direct i VE.Can za pomocą urządzenia GX.
- Możliwość sterowania falownikiem/ładowarką VE.Bus z wielu urządzeń, np. Digital Multi Control, klucz sprzętowy VE.Bus Smart i/lub urządzenie GX.
- Dodatkowe zaciski wejścia i wyjścia zasilania, które zapewniają urządzeniu GX zasilanie w przypadku wyłączenia systemu.
Specyfikacja techniczna
| Specyfikacja ogólna | |
|---|---|
| Zakres napięcia wejściowego | 9 – 70V DC | 
| Pobór prądu, normalna praca | 10 mA (z wyłączeniem prądu odłączania obciążenia) | 
| Pobór prądu, niskie napięcie ogniwa | 2mA | 
| Wyjście odłączania obciążenia | Normalnie wysoki Ograniczenie prądu źródła: 2A Prąd upływu: 0 A (wyjście wolnego upływu) | 
| Wyjście odłączania ładowania | Normalnie wysoki Ograniczenie prądu źródła: 10mA Prąd upływu: 0 A (wyjście wolnego upływu) | 
| Wyjście przedalarmu | Normalnie swobodnie pływający Wysoki (Vbat) w przypadku alarmu, max. 1A (bez odporności na zwarcie) | 
| Specyfikacja środowiskowa | |
| Port komunikacyjny VE.Bus | Dwa gniazda RJ45 do podłączenia do wszystkich urządzeń VE.Bus | 
| Temperatura pracy | -20 do +50°C 0 - 120°F | 
| Wilgotność | Max. 95% (bez kondensacji) | 
| Stopień ochrony | IP20 | 
| Obudowa | |
| Materiał i kolor | ABS, matowy czarny | 
| Waga | 0,1kg | 
| Wymiary (wys. x szer. x głęb.) | 105 x 78 x 32mm | 
| Standardy | |
| Bezpieczeństwo | EN 60950 | 
| Emisja | EN 61000-6-3, EN 55014-1 | 
| Odporność | EN 61000-6-2, EN 61000-6-1, EN 55014-2 | 
| Motoryzacyjne | Regulacja UN/ECE-R10 Rev.4 | 
Do pobrania
Informacje dotyczące bezpieczeństwa
Produkt przeznaczony jest do użytku jachtowego/morskiego lub pokrewnego. Użycie produktu zgodnie z jego przeznaczeniem nie stanowi zagrożenia dla zdrowia i życia.
Dane producenta
          Victron Energy B.V. 
              De Paal 35
              1351 JG Almere
              Netherlands
              
              +31 (0)36 5359700
              sales@victronenergy.com
      
- Producenci
 
         
         
         
         
         
         
                       
                       
                       
                       
                       
                       
                       
                       
                       
                       
                       
                       
                       
                       
                       
                       
                       
                       
                       
                       
                       
                       
                       
                       
                       
                       
                       
                       
                       
                       
                       
                       
                       
                       
                       
                       
                       
                       
                       
                       
                       
                 
                 
                 
                 
                 
                