-
Koszyk jest pusty
-
x
-
Koszyk jest pusty
-
x
-
BMS300200000 System zarządzania bateriami VE.Bus BMS
| Czas realizacji zamówienia do | 30 dni |
| Cena przesyłki | 0 |
| Dostępność |
Brak towaru
|
| Waga | 0.09 kg |
| Victron Energy | |
| Kod kreskowy | |
| EAN | |
Zamówienie telefoniczne: 583403689
| Zostaw telefon |
BMS300200000 System zarządzania bateriami VE.Bus BMS
VE.Bus BMS i VE.Bus BMS V2 to układy zarządzania akumulatorami (BMS) zaprojektowane do obsługi jednego lub kilku akumulatorów litowych Victron Lithium Battery Smart 12,8 V lub 25,6 V (LiFePO4 lub LFP) w systemach wyposażonych w falowniki Victron lub falowniki/ładowarki z komunikacją VE.Bus. Układ tego rodzaju monitoruje i chroni akumulatory przed przepięciami i zbyt niskim napięciem każdego z ogniw, a także zbyt wysoką lub niską temperaturą.
W oparciu o stan akumulatora lub akumulatorów, BMS:
- Generuje sygnał przedalarmowy, ostrzegając o zagrożeniu w wyniku podnapięcia w ogniwie.
- Wstrzymuje działanie falowników VE.Bus lub falowników/ładowarek poprzez VE.Bus oraz, w przypadku podnapięcia w ogniwie, odłącza pozostałe odbiorniki energii poprzez zacisk „Odłączenie obciążenia”.
- Wyłącza ładowanie w falownikach VE.Bus lub falownikach/ładowarkach poprzez VE.Bus oraz, w przypadku przepięcia w ogniwie, zbyt niskiej lub zbyt wysokiej temperatury, wyłącza pozostałe ładowarki przez zacisk „Przerwanie ładowania”.
W systemach bez urządzenia GX najlepiej sprawdza się „oryginalny” VE.Bus BMS.
„Kolejna generacja” VE.Bus BMS V2 oferuje dodatkowe funkcje, np.:
- Złącza zdalnego włączenia/wyłączenia.
- Możliwość wyłączenia ładowarek słonecznych VE.Direct i VE.Can za pomocą urządzenia GX.
- Możliwość sterowania falownikiem/ładowarką VE.Bus z wielu urządzeń, np. Digital Multi Control, klucz sprzętowy VE.Bus Smart i/lub urządzenie GX.
- Dodatkowe zaciski wejścia i wyjścia zasilania, które zapewniają urządzeniu GX zasilanie w przypadku wyłączenia systemu.
Specyfikacja techniczna
| Specyfikacja ogólna | |
|---|---|
| Zakres napięcia wejściowego | 9 – 70V DC |
| Pobór prądu, normalna praca | 10 mA (z wyłączeniem prądu odłączania obciążenia) |
| Pobór prądu, niskie napięcie ogniwa | 2mA |
| Wyjście odłączania obciążenia | Normalnie wysoki Ograniczenie prądu źródła: 2A Prąd upływu: 0 A (wyjście wolnego upływu) |
| Wyjście odłączania ładowania | Normalnie wysoki Ograniczenie prądu źródła: 10mA Prąd upływu: 0 A (wyjście wolnego upływu) |
| Wyjście przedalarmu | Normalnie swobodnie pływający Wysoki (Vbat) w przypadku alarmu, max. 1A (bez odporności na zwarcie) |
| Specyfikacja środowiskowa | |
| Port komunikacyjny VE.Bus | Dwa gniazda RJ45 do podłączenia do wszystkich urządzeń VE.Bus |
| Temperatura pracy | -20 do +50°C 0 - 120°F |
| Wilgotność | Max. 95% (bez kondensacji) |
| Stopień ochrony | IP20 |
| Obudowa | |
| Materiał i kolor | ABS, matowy czarny |
| Waga | 0,1kg |
| Wymiary (wys. x szer. x głęb.) | 105 x 78 x 32mm |
| Standardy | |
| Bezpieczeństwo | EN 60950 |
| Emisja | EN 61000-6-3, EN 55014-1 |
| Odporność | EN 61000-6-2, EN 61000-6-1, EN 55014-2 |
| Motoryzacyjne | Regulacja UN/ECE-R10 Rev.4 |
Do pobrania
Informacje dotyczące bezpieczeństwa
Produkt przeznaczony jest do użytku jachtowego/morskiego lub pokrewnego. Użycie produktu zgodnie z jego przeznaczeniem nie stanowi zagrożenia dla zdrowia i życia.
Dane producenta
Victron Energy B.V.
De Paal 35
1351 JG Almere
Netherlands
+31 (0)36 5359700
sales@victronenergy.com
- Producenci