-
ORI121236120 Izolowana ładowarka DC-DC Orion-Tr Smart 12/12-30A (360W)
Wysyłka w ciągu | 24 godziny |
Cena przesyłki | 13 |
Dostępność | Mało 1 szt. |
Waga | 0.15 kg |
Victron Energy | |
Kod kreskowy | |
EAN |
Zamówienie telefoniczne: 583403689
Zostaw telefon |
ORI121236120 Izolowana ładowarka DC-DC Orion-Tr Smart 12/12-30A (360W)
Izolowana ładowarka z 3-stopniowym algorytmem ładowania akumulatora
Z obsługą Bluetooth Smart
Do monitorowania, zmiany ustawień i aktualizacji ładowarki, gdy dostępne będą nowe funkcje oprogramowania, można używać dowolnego smartfona, tabletu lub innego urządzenia z obsługą Bluetooth.
W pełni programowalna
- Algorytm ładowania baterii (konfigurowalny) lub stała moc wyjściowa.
- Zgodność inteligentnego alternatora: mechanizm wykrywania pracy silnika.
Adaptacyjny 3- - stopniowy algorytm ładowania: luzem - - absorpcja - - pływak
• W przypadku akumulatorów kwasowo-ołowiowych ważne jest, aby podczas płytkich rozładowań czas absorpcji był krótki, aby zapobiec przeładowaniu akumulatora. Po głębokim rozładowaniu czas absorpcji jest automatycznie wydłużany, aby mieć pewność, że akumulator jest całkowicie naładowany ponownie.
• W przypadku baterii litowych czas absorpcji jest stały, domyślnie 2 godziny.
• Alternatywnie można wybrać stałe napięcie wyjściowe.
Odpowiednia do eksploatacji w pojazdach z inteligentnym alternatorem (z silnikami Euro 5 i Euro 6)
Wbudowany układ wykrywania wyłączenia silnika powoduje wyłączenie falownika, gdy silnik nie pracuje. Zapobiega to rozładowaniu akumulatora rozruchowego (szczegóły w instrukcji obsługi).
Zdalne włączanie/wyłączanie
Zdalny włącznik/wyłącznik lub styk przekaźnika można podłączyć do złącza dwubiegunowego. Alternatywnie zacisk H (prawy) złącza dwubiegunowego można przełączyć na plus akumulatora lub zacisk L (lewy) złącza dwubiegunowego można przełączyć na minus akumulatora (lub na przykład podwozie pojazdu).
Wszystkie modele są odporne na zwarcie i mogą być równoległe w celu zwiększenia prądu wyjściowego
Nieograniczoną liczbę jednostek można podłączyć równolegle.
Chroniona przed wysoką temperaturą
Prąd wyjściowy zmniejszy się przy wysokiej temperaturze otoczenia.
Stopień ochrony IP43
W przypadku montażu z zaciskami przykręcanymi skierowanymi w dół.
Zaciski przykręcane
Montaż nie wymaga narzędzi specjalnych.
Bezpiecznik wejściowy (niewymienny)
Zaopatrzona w bezpiecznik wejściowy (niewymienny)
Specyfikacja techncizna
Specyfikacja ogólna | |
---|---|
Zakres napięcia wejściowego (1) | 10-17 V |
Wyłączenie przy podnapięciu | 7 V |
Restart przy podnapięciu | 7,5 V |
Nominalne napięcie wyjściowe | 12,2 V |
Zakres regulacji napięcia wyjści. | 10-15 V |
Tolerancja napięcia wyjściowego | +/- 0,2 V |
Szum wyjścia | 2mV rms |
Ciągły prąd wyjściowy przy nominalnym napięciu wyjśc. i 40° C | 30 A |
Maksymalne natężenie prądu wyjściowego (10 s) przy nominalnym napięciu wyjśc. | 40 A |
Prąd wyjściowy zwarcia | 60 A |
Ciągła moc wyjściowa przy 25° C | 430 W |
Ciągła moc wyjściowa przy 40° C | 360 W |
Sprawność | 87% |
Prąd wejściowy bez obciążenia | < 80 mA |
Pobór prądu w trybie czuwania | < 1mA |
Izolacja galwaniczna | 200 V prądu stałego między wejściem, wyjściem a obudową |
Zakres temperatur pracy | -20 do + 55° C (obniżenie 3% na °C powyżej 40° C) |
Wilgotność | Max. 95% bez kondensacji |
Złącze pr. stałego (DC) | Zaciski przykręcane |
Maksymalny przekrój przewodu | 16 mm² AWG6 |
Waga | 1,8 kg |
Wymiary wys. x szer. x gł. | 130 x 186 x 80 mm |
Standardy: Bezpieczeństwo Emisja Odporność Dyrektywa motoryzacyjna |
EN 60950 EN 61000-6-3, EN 55014-1 EN 61000-6-2, EN 61000-6-1, EN 55014-2 ECE R10-5 |
1) Jeśli ustawione na wartość nominalną lub niższą niż wartość nominalna, napięcie wyjściowe pozostanie stabilne w określonym zakresie napięcia wejściowego (funkcja buck-boost).
Jeśli napięcie wyjściowe jest ustawione na wyższy niż nominalny o określony procent, minimalne napięcie wejściowe, przy którym napięcie wyjściowe pozostaje stabilne (nie zmniejsza się), wzrasta o ten sam procent.
Uwaga 1) Aplikacja VictronConnect nie wyświetla prądu wejściowego ani wyjściowego.
Uwaga 2) Orion-Tr Smart nie jest wyposażony w port VE.Direct.
Do pobrania
Instrukcja w j. angielskim - ładowarki Orion-Tr Smart (plik PDF):
- Producenci