• ORI121236120 Izolowana ładowarka DC-DC Orion-Tr Smart 12/12-30A (360W)

Symbol: ORI121236120

ORI121236120 Izolowana ładowarka DC-DC Orion-Tr Smart 12/12-30A (360W)

1417.00
szt. Do przechowalni
Czas realizacji zamówienia do 5 dni
Cena przesyłki 13
Odbiór osobisty 0
Paczkomaty InPost 13
Kurier 17
Kurier InPost płatność z góry 17
Kurier InPost za pobraniem 19
Kurier (Pobranie) 26
Dostępność Brak towaru
Waga 0.15 kg
Victron Energy

Zamówienie telefoniczne: 583403689

Zostaw telefon

ORI121236120 Izolowana ładowarka DC-DC Orion-Tr Smart 12/12-30A (360W)

Izolowana ładowarka z 3-stopniowym algorytmem ładowania akumulatora

Z obsługą Bluetooth Smart

Do monitorowania, zmiany ustawień i aktualizacji ładowarki, gdy dostępne będą nowe funkcje oprogramowania, można używać dowolnego smartfona, tabletu lub innego urządzenia z obsługą Bluetooth.

W pełni programowalna

- Algorytm ładowania baterii (konfigurowalny) lub stała moc wyjściowa.
- Zgodność inteligentnego alternatora: mechanizm wykrywania pracy silnika.

Adaptacyjny 3- - stopniowy algorytm ładowania: luzem - - absorpcja - - pływak

• W przypadku akumulatorów kwasowo-ołowiowych ważne jest, aby podczas płytkich rozładowań czas absorpcji był krótki, aby zapobiec przeładowaniu akumulatora. Po głębokim rozładowaniu czas absorpcji jest automatycznie wydłużany, aby mieć pewność, że akumulator jest całkowicie naładowany ponownie.
• W przypadku baterii litowych czas absorpcji jest stały, domyślnie 2 godziny.
• Alternatywnie można wybrać stałe napięcie wyjściowe.

Odpowiednia do eksploatacji w pojazdach z inteligentnym alternatorem (z silnikami Euro 5 i Euro 6)

Wbudowany układ wykrywania wyłączenia silnika powoduje wyłączenie falownika, gdy silnik nie pracuje. Zapobiega to rozładowaniu akumulatora rozruchowego (szczegóły w instrukcji obsługi).

Zdalne włączanie/wyłączanie

Zdalny włącznik/wyłącznik lub styk przekaźnika można podłączyć do złącza dwubiegunowego. Alternatywnie zacisk H (prawy) złącza dwubiegunowego można przełączyć na plus akumulatora lub zacisk L (lewy) złącza dwubiegunowego można przełączyć na minus akumulatora (lub na przykład podwozie pojazdu).

Wszystkie modele są odporne na zwarcie i mogą być równoległe w celu zwiększenia prądu wyjściowego

Nieograniczoną liczbę jednostek można podłączyć równolegle.

Chroniona przed wysoką temperaturą

Prąd wyjściowy zmniejszy się przy wysokiej temperaturze otoczenia.

Stopień ochrony IP43

W przypadku montażu z zaciskami przykręcanymi skierowanymi w dół.

Zaciski przykręcane

Montaż nie wymaga narzędzi specjalnych.

Bezpiecznik wejściowy (niewymienny)

Zaopatrzona w bezpiecznik wejściowy (niewymienny)

Specyfikacja techncizna

Specyfikacja ogólna
Zakres napięcia wejściowego (1) 10-17 V
Wyłączenie przy podnapięciu 7 V
Restart przy podnapięciu 7,5 V
Nominalne napięcie wyjściowe 12,2 V
Zakres regulacji napięcia wyjści. 10-15 V
Tolerancja napięcia wyjściowego +/- 0,2 V
Szum wyjścia 2mV rms
Ciągły prąd wyjściowy przy nominalnym napięciu wyjśc. i 40° C 30 A
Maksymalne natężenie prądu wyjściowego (10 s) przy nominalnym napięciu wyjśc. 40 A
Prąd wyjściowy zwarcia 60 A
Ciągła moc wyjściowa przy 25° C 430 W
Ciągła moc wyjściowa przy 40° C 360 W
Sprawność 87%
Prąd wejściowy bez obciążenia < 80 mA
Pobór prądu w trybie czuwania < 1mA
Izolacja galwaniczna 200 V prądu stałego między wejściem, wyjściem a obudową
Zakres temperatur pracy -20 do + 55° C (obniżenie 3% na °C powyżej 40° C)
Wilgotność Max. 95% bez kondensacji
Złącze pr. stałego (DC) Zaciski przykręcane
Maksymalny przekrój przewodu 16 mm² AWG6
Waga 1,8 kg
Wymiary wys. x szer. x gł. 130 x 186 x 80 mm
Standardy: Bezpieczeństwo
Emisja
Odporność
Dyrektywa motoryzacyjna
EN 60950
EN 61000-6-3, EN 55014-1
EN 61000-6-2, EN 61000-6-1, EN 55014-2
ECE R10-5

1) Jeśli ustawione na wartość nominalną lub niższą niż wartość nominalna, napięcie wyjściowe pozostanie stabilne w określonym zakresie napięcia wejściowego (funkcja buck-boost).
Jeśli napięcie wyjściowe jest ustawione na wyższy niż nominalny o określony procent, minimalne napięcie wejściowe, przy którym napięcie wyjściowe pozostaje stabilne (nie zmniejsza się), wzrasta o ten sam procent.
Uwaga 1) Aplikacja VictronConnect nie wyświetla prądu wejściowego ani wyjściowego.
Uwaga 2) Orion-Tr Smart nie jest wyposażony w port VE.Direct.

Do pobrania

Instrukcja w j. angielskim - ładowarki Orion-Tr Smart (plik PDF): Ikona pdf

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie