-
BPC241242002 Ładowarka Blue Smart IP22 Charger 24/12 (1) 230V/50Hz CEE7/7
Czas realizacji zamówienia do | 30 dni |
Cena przesyłki | 13 |
Dostępność | Brak towaru 0 szt. |
Waga | 0.15 kg |
Victron Energy | |
Kod kreskowy | |
EAN |
Zamówienie telefoniczne: 583403689
Zostaw telefon |
BPC241242002 Ładowarka Blue Smart IP22 Charger 24/12 (1) 230V/50Hz CEE7/7
Ładowarka Blue Smart IP22 Charger to nowa profesjonalna ładowarka akumulatorów obsługująca technologię Bluetooth. Ładowarki Blue Smart IP22 Charger można używać na potrzeby urządzeń stosowanych w warsztatach oraz w pojazdach silnikowych, takich jak klasyczne samochody, motocykle, samochody kempingowe czy łodzie.
Bluetooth Smart
Bezprzewodowe rozwiązanie do monitorowania napięcia i prądu, a także zmiany ustawień i aktualizacji ładowarki, gdy pojawią się nowe funkcje.
Wysoka wydajność
Dzięki sprawności do 94% ładowarki te generują do czterech razy mniej ciepła w porównaniu ze standardami branżowymi.
A gdy akumulator jest w pełni naładowany, zużycie energii zmniejsza się do 0,5 W, czyli około pięć do dziesięciu razy więcej niż w standardach branżowych.
Adaptacyjny 6-stopniowy algorytm ładowania: test - bulk – absorpcja - odnowa – float – magazyn
Ładowarka Blue Smart jest wyposażona w kontrolowane przez mikroprocesor „adaptacyjne” zarządzanie baterią. Funkcja adaptacyjna automatycznie zoptymalizuje proces ładowania w zależności od sposobu użytkowania baterii
W pełni programowalny algorytm ładowania
Ustawienia napięcia Absorpcji, Float i Magazynu oraz Odnowy i wartośc komensacji temperatury mozna zaprogramować przy pomocy aplikacji Bluetooth. Po aktywacji trybu Eksperta, aplikacja umożliwia zmianę praktycznie wszystkich parametrów i limitów czasowych wykorzystywanych przez algorytm ładowania.
Tryb Magazynu: mniej konserwacji i zużycia, gdy bateria nie jest używana;
Tryb magazynu uruchamia się, gdy akumulator nie był rozładowywany przez 24 godziny. W trybie magazynu napięcie konserwujące jest zredukowane do 2,2 V/ogniwo (13,2 V dla akumulatora 12 V), aby zminimalizować gazowanie i korozję płyt dodatnich. Raz w tygodniu napięcie jest ponownie podnoszone do poziomu absorpcji, aby „wyrównać” baterię. Ta funkcja zapobiega rozwarstwianiu się elektrolitu i zasiarczeniu, które są głównymi przyczynami przedwczesnej awarii akumulatora
Ładuje również akumulatory litowo-jonowe
Akumulatory litowo-jonowe ładowane sa prostym algorytmem bulk – absorpcja – float.
Funkcja odzyskiwania całkowicie rozładowanego akumulatora
Zainicjuje ładowanie, nawet jeśli akumulator został rozładowany do zera woltów. Podłączy się ponownie do całkowicie rozładowanego akumulatora litowo-jonowego z wewnętrzną funkcją odłączania.
Ustawienie NOC i NISKIE
W trybie NOC lub NISKIE prąd wyjściowy jest redukowany do max. 50% mocy znamionowej, a ładowarka będzie całkowicie bezgłośna. Tryb NOC kończy się automatycznie po 8 godzinach. Tryb NISKIE można zakończyć ręcznie.
Zabezpieczenie przed przegrzaniem
Prąd wyjściowy zmniejszy się wraz ze wzrostem temperatury do 50 °C, ale ładowarka Blue Smart Charger nie ulegnie awarii..
Jedenaście diod LED wskazujących status
Algorytm ładowania: TEST / BULK / ABSORPCJA / ODNOWA / FLOAT / MAGAZYN / GOTOWOŚĆ. Przełącznik TRYBU na ustawienia: NORMAL (14,4 V) / HIGH (14,7 V) / RECONDITION / LI-ION.
Dziennik historii czterdziestu cykli
Ekran historii zawiera historyczne dane dotyczące użytkowania w okresie eksploatacji ładowarki oraz szczegółowe statystyki z ostatnich 40 cykli ładowania.
Sieć VE.Smart
Sieć VE.Smart to bezprzewodowa sieć komunikacyjna D2D między produktami Victron, wykorzystująca technologię Bluetooth Smart.
Opcjonalna kompensacja napięcia akumulatora i temperatury oraz wykrywanie prądu
Sieć VE.Smart umożliwia optymalizację procesu ładowania: Smart Battery Sense, Smart Battery Monitor lub SmartShunt mogą być używane do przekazywania informacji o napięciu i temperaturze baterii do jednej lub więcej ładowarek. Smart Battery Monitor lub SmartShunt również komunikują natężenie prądu akumulatora.
Zsynchronizowane ładowanie równoległe
Zsynchronizuj do dziesięciu ładowarek akumulatorów w sieci VE.Smart, aby ładować akumulatory tak, jakby ładowarki były jedną dużą ładowarką. Ładowarki zsynchronizują między sobą algorytm ładowania. Będą jednocześnie przechodzić z jednego stanu naładowania w inny, na przykład z bulk do absorpcji. Zsynchronizowane ładowanie równoległe posiada kilka interesujących zalet:
- Redundancja: jeśli jedna ładowarka zatrzyma się z jakiegokolwiek powodu, pozostałe będą nadal działać.
- Elastyczność: po prostu dodaj ładowarkę do sieci, jeśli potrzebujesz więcej prądu.
- Koszt: kilka ładowarek o małej mocy będzie na ogół kosztować mniej niż jedna ładowarka o dużej mocy.
- Instalacja: kilka ładowarek o małej mocy może być łatwiej zmieścić w ograniczonej przestrzeni.
Specyfikacja techniczna
Specyfikacja ogólna | |
---|---|
Zakres napięcia wejściowego | 180 – 265 VAC |
Prąd ładowania, tryb normalny | 8/12/16 A |
Prąd ładowania, NOC lub NISKI | 4 / 6 / 8 A |
Wydajność | 94 % |
Pobór mocy bez obciążenia | 0.5 W |
Częstotliwość | 45-56 Hz |
Ilość wyjść | 1 |
Napięcie ładowania 'absorpcja' | Normal: 28,8 V High: 29,4 V Li-ion: 28,4 V |
Napięcie ładowania 'float' | Normal: 27,6 V High: 27,6 V Li-ion: 27,0 V |
Napięcie ładowania 'magazyn' | Normal: 26,4 V High: 26,4 V Li-ion: 27,0 V |
Algorytm ładowania | 6-stage adaptive |
Może być użyta jako źródło zasilania | Tak |
Ochrona | Przed odwróconą polaryzacją baterii (bezpiecznik topikowy), przed zwarciem wyjścia, przed nadmierna temperaturą |
Zakres temperatur pracy | -40 do +60 °C (pełna moc znamionowa do 40°C) |
Wilgotność (bez kondensacji) | Max 98 % |
Obudowa | |
Materiał & Kolor | Aluminium (niebieski RAL 5012) |
Połączenie akumulatora | Zaciski śrubowe 16 mm² / AWG6 |
Połączenie 230 VAC | 1,5 m kabel z wtyczką CEE 7/7, wtyczką BS 1363 (UK) lub wtyczką AS/NZS 3112 (AU/NZ) |
Kategoria ochrony | IP22 |
Waga | 1,3 kg |
Wymiary (wys. x szer. x głęb.) | 235 x 108 x 65 mm |
Standardy | |
Bezpieczeństwo | EN 60335-1, EN 60335-2-29 |
Emisja | EN 55014-1, EN 61000-6-3, EN 61000-3-2 |
Odporność | EN 55014-2, EN 61000-6-1, EN 61000-6-2, EN 61000-3-3 |
Przemysł samochodowy | ECE R10-5 |
Do pobrania
- Producenci